Knåpar på en insändare

För att den ska bli så bra som möjligt måste den ju vara full i riktig fakta.

Har mailat, politiker, Ljusnan, kommunen och några nyckelpersoner för att få den rätta informationen. Vissa personer har även svarat att "De har viktigare saker att göra än att leta fram gammal information". Men det är väl en offentlighandling (ombyggnad av lokal som kommunägda bolaget Aefab rår om) de där och bör väl plockas fram när jag ber om det?

Till saken hör att jag har "stört" den här mannen innan och förmodligen vet han att jag inte kommer att ställa mig possitivt till det han har att komma med. Men för den delen måste han väl ge mig fakta? Någon som vet svar på detta? Hur det förhåller sig. Känns i alla fall som en lite sporre. Något jag klurat på idag när jag annars legat hemma och snorat och med feber. Nu ska vi bara se på hur många "tår" jag törs trampa på. Vem vet.. jag är ju kanske arbetslös om en stund och då är det inte bra att ha "ovänner" i en liten by som den här.

Rätt sjukt att det ska vara på det här viset. Men jag vill säga vad jag tycker och inte gå å ha det i mig. Det måste UT!!

Kommentarer

Populära inlägg