En dag med gråt och skratt


Lördag 21 mars.

Jag ville klona mig själv.
Edsbyn på Studenternas och jag på en pub på Globen.
Slutsignal och jag grät. 
Folk kom fram med tröstande ord och sa att Edsbyn kommer igen. "Ni måste låta någon annan vinna ibland"
Jag är så stolt över silvret och glad för Edsbyns skull.
Men just när slutsignalen gick var det tungt.

MEN... sen måste jag ju ladda om.
Jag hade fått fotopass av den vänligaste, mest engagerade, trevligaste och varma människa jag haft kontakt med på mycket länge. AD.
Han var vår guide via telefon till parkering nära Globen. 
Han sågtill att vi kom längst fram och att vakterna skulle se till att om jag behövde gå på toaletten under konsert så fixades det.
De skulle också hålla lite extra koll på höggravida Nilsson hur hon klarade sig.

Vi, Anne-Marie Söder och jag kände oss som prinsessor och hade en underbar konsert.
Jag fick öva mig att plåta inomhus konsert med min absoluta favoritartist.
TACK för det Ulf Lundell.
TACK för all hjälp Andreas. Utan dig, ingenting. 

I morgon ska vi vända på lilla "Carl" han ligger fel.
Så vem vet... i morgon kanske jag är mor vid den här tiden.

I'll keep you posted.

Här är han i alla fall vår lilla vän där inne.


Fotograf SARA FRID på hela mig
Fotograf LINDA NILSSON på magen


Kommentarer

Populära inlägg