Lunchmöte

Ja idag hade vi lunchmöte på Hubert.
Marie och Johanna lagar så god mat.

Lurken å jag skulle träffas för att vi inte har setts sen Sundsvall brann. 
I alla fall.. när vi sitter där så får jag höra en historia som jag inte kan tro är sann.

Ni vet när vi tjuvrökte på högstadiet nån gång i tiden.
När man sa att röker du nedanför strecket på låt säga Gul Blend så blir du impotent.
Jo alla sa så. Fille, Frippe, Rille, Stoffe, Crisse, Sandra, Ahlan m fl. Så va det bara.

Men idag på lunchmötet var den en som sa att: "Det använde vi som preventivmedel" 
Skrönan var ett faktum att man blev inte med barn om man rökte under det där strecket.
Så som jag fattade den här historien så rökte dom å så sprang de hem å låg sen.

Jag skratta å tror fan inte att de kan vara sant!!!

Men mycket ska man höra.

Idag har jag varit så äckligt effektiv att jag trodde inte att de va möjligt.
Hälsat på svärmor, 
Hälsa på Anna-Karin och Lily. Lily var på strålande humör. Så söööt.
Var till Barnmorskan
Lunchat med Lurken som sagt
Hämtat tonåring från plugg å kört hem till Knöa
Hämta inbjudan till Edsbyns 100 årsjubileum på Woxnadalsnytt och packat tillsammans med fotbollens utskick med Anna-Lena
Fått papper påskrivna på SP
Stack in skallen till Kristoffer på hans nya jobb samtidigt
Fick hjälp av It-butiken att rädda allt på min gamla kraschade dator
Styrt upp en fotografering och redigerat några bilder på min syster Sara.
Gjort prislista över fotograferingsuppdrag.

Jag kan inte hjälpa att leka med tanken OM jag hade bott i en stad, hur mycket av det ovannämnda skulle jag hinna på en dag då?
Jag älskar Edsbyn!!!

MEN så lät jag facebook vara till 18.00 idag också typ. :P



Sara.... här är en bild du kan sno :P

Kommentarer

Populära inlägg