Makalösa Edsbyn

Igen igen igen igen igen och igen! 

Edsbyn.... lilla Edsbyn.

Det är helt makalöst. Jag kan inte förstå hur grabbarna orkar. 
Vart hittar de motivationen? Vad gör att de inte är mätta?
Vem inspererar dom? Hur gör dom? Vad tänker dom?
Hur ser de till att alla är på tåget? 
Ge mig deras coach nu!! Som en egen personlig coach. 

6:e året i rad nu som de ska få skrinna ut på Studenternas i Uppsala och ta emot de rödblå havets jubel. 
Hela Edsbyn är stolta.

Ödmjuka, trevliga och härliga spelare har "vi" i vårt lag.
Än en gång har de sett till att det är fest i Edsbyn i slutet på mars.

Tack snälla!!!

Och jag fick ett mail av min gamla kollega Göran i Uppsala som hade hittat Sara, Ulla-Marie, Anna-Karin och mig på mittuppslaget här om dagen i tidningen i Uppsala.

Nu skriker vi skallarna av oss på lördag!!!









Kommentarer

Populära inlägg