Dra INte åt skogen idag

Jag har lugnat ner mig.

Med alla vänliga vänner som erbjuder hjälp och stöttning så går det ju inte annat än att bli glad.
Inom 2 år ska jag har en hemsida.
Det är ett bra mål.
När jag plåtade Lundell 1999 frågade jag om det var okej om jag la ut några bilder på honom på en hemsida som jag skulle försöka att göra.
Han sa att jag fick det.
Nu sitter jag här 10 (!!!!) år senare och har fortfarande inte nån sida att lägga den där bilden på.
Facebook räknas inte.

Apropå Ulf Lundell, imorgon inleder han sin sommarturné på Peace And Love.
Anne-MArie är där. Kerstin min nyvunna Lundellkompis jobbar där.
Tror ni jag är avundsjuk? Svar ja!

Kör hårt AD och gänget.



Jag å tröjan med bilden som jag vill lägga på en så kallad Hemsida. World Wide Web

Sen träffade jag en bunt mammor idag.
Från min mammagrupp.
Va säger man
Jag satt där och pratade om försärkingskassan, bajsblöjor, ammning och sånt som jag LOVAT mig själv att inte prata om!!
Så det kan bli.
TACK för en fin fin dag Malin, Emelie, Eve och Miriam.
Sen att det kom några pappor också gjorde ju inte saken sämre.
Magnus, Martin och Tomas. Roligt!!

Kommentarer

Populära inlägg