Packa

Allt handlar om att packa.
Hela tiden.
Jag vill jämt ha med mig för mycket grejer.

Som när jag ska nånstans i mer än 2 dagar.
- Kamera plus objektiv
- Videokamera (nu har jag dock en ny som är skit liten)
- Dator
- Externa hårddiskar

Bara det är 3 väskor.

Sen till sånt som man måste ha.
Jag packar för om det ska bli både varmt och kallt.
Nu senast när jag skulle till E-tuna hade jag med mig följande kläder
OBS detta va för 2 dagar.

2 klänningar
4 toppar
1 kofta
3 par shorts
2 jeans
Vi visste att det skulle bli stålande sol och ass hett och att vi skulle hänga i en stuga.

*Suck* Hopplös jag är.
Nån mer med sanna "jag måste packa det här för det KAN vara bra utifall"
I alla fall använde jag 2 toppar och 2 par shorts och 1 par jeans, de sistnämnda när myggorna kom på kvällen.

Kommentarer

Populära inlägg