TV att se eller ha?


Jag tycker bestämt att vi inte ska ha TV i sovrummet.
Ska vi inte roa oss med annat där?
Läsa och sånt.

T är av samma uppfattning. Tur det.
Vi har bara en tv. Ibland är det dumt.
Men nu förtiden så kan vi ju kolla på PLAY efteråt på nätet.

Lyxfällan finns på PLAY fast vi kollade på det på den riktiga TV:n nyss.
Vilket bra program.
Förstår fortfarande inte att folk hamnar där.
Jag är så snål så snål att jag gråter när jag skiter typ.
Tycker att det är hemskt att ha hus och billån fast det är ett måste.

Men vad säger Du om det här med TV i sovrummet?
Ha eller Icke?


100-års festen närmar sig med stormsteg. Festen kommer att vara breve den här planen.
Start kl 12.00 fram till 17.00 för alla, gratis dessutom. 
Bilden under är från det ljuva 70-talet på min pappa spelade mot Crystal Palace på anrika ÖN i Edsbyn.
Några år senare sågar han ner staketet. Fan va jag tjatar om det här staketet.
Men det är festen som är grejen och den är snart!



Kommentarer

  1. Naturligtvis INGEN teve i sovrummet. I sovrummet ska finnas säng. Möjligen förvaring av kläder och någon enstaka tidning eller bok. Sovrummet ska inte användas till något annat än avslappning och älskog.

    Att ha en arbetsplats i sovrummet är det dummaste man kan göra. Upplagt för stress och magsår.

    Man måste bli undermedvetet inställd på att sova när man går in i det rummet. Inte jobba, eller något annat. Bara sova... Slappna av... Zzz...

    SvaraRadera
  2. Klart ni ska ha TV i sovrummet de e kanon att ligga på morronen å se nyheterna...å matchen mot QPR såg jag 8-0 tror jag det blev

    SvaraRadera
  3. Vem har sovrum och vardagsrum separerat :)

    Här är det säng, soffa, soffbord, garderober, Tv, dator och mediacenter i samma rum!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg