Mitt fönster emot världen eller Edsbyn i alla fall.

Min älskade syster Linda, hon är så bra.
Hon gick på bio själv idag och har ångest för att folk ska titta på na för att hon går själv.

Idag har hon hjälp mig med mitt fotoprojekt.
I 6 timmar kämpade vi med ett skyltfönster.
Kristian var också med och tillförde en hel del.

Rolf har ett fönster och jag har bilder.
Nu sitter mina bilder i Rolfs fönster.
Om du tittar förbi pågår en tävling där också.
Det är i Edsbyn kan jag tillägga.

Tänk va jag tycker att det är roligt att pygla på.
Min stress är som bortblåst när jag är klar med ett projekt.

Nu vill jag sätta tänderna i nästa. Jag är taggad till tårna.
Det handlar om foto det med.
Till Ing-Marie och hennes stolar.
Tjoo hooo.

Här är från dagen
FOTOGRAF LINDA NILSSON och KRISTOFFER JÄDERBERG



Kommentarer

Populära inlägg