Sommar, sommar och sol

När det är "sommar" och regnet öser ner passar det bra att hänga i stugor.
Där finns inget internet och abstinensen är stor.
Nu är jag nere på byn för att kolla läget och uträtta lite ärenden.
Så som att ta tillbaka www.mariaSofsweden.com för framtida projekt.

Trosor eller Foto! Vi få la se.

Sitter hemma hos min syster och henns karl sitter å spelar TV-spel.
Med sina polare över Internet.
Vilken tur tänker jag.
Nu kan man spela TV-spel utan att träffas också, bara headset och sen köra.

Vart ska det här sluta.
Jag vid laptop
Linda vid stationära
Kristian vid TV:n

Mitt hemliga projekt fortlöper vid sidan av.
Det tar tid.
Men det är roligt.
Idéllt de å.

Sparsamt med inlägg. Men det har ju sina förklaringar. Utan nät.
Föresten en kort grej till.
Robin förklarade mycket enkelt hur vi skulle lösa det här med internet i stugan.
Jag måste köpa en Ipod. Sen sa.
Nästa år?!

:D

Kommentarer

Populära inlägg