veckans fölk

Veckans kulturtant, Carina Isaksson, för hennes sätt att vara med där det händer

Veckans modigaste, Jonas Harglin för att både fotograferat och spelat på ett bröllop

Veckans klädsel, Ulla-Maries hår-turban eller va det heter som du hade på Playwood

Veckans skönaste, Fredrik Vest och Johannes Malmberg för deras förmåga att få mig att känna mig speciell

Veckans trasigaste, Linda Nilsson som trost fastlimmad kjol på stol fick tillbaka borttappad plånbok på Davids Röda Bonden.

Veckans bedrift, Andreas Dahlbäck som trosts sjukdom levererade vad han skulle utan att någon märkte att han var krasslig

Veckans semester tillfaller Tina och hennes familj som tror att det är "semester" att vandra flera mil på ett berg.

Veckans saknade, Lurken och Snaran

Veckans partypingla Therese som firade att hon fortfarande är 29. Ett trix vi lärde oss av Erik att man gör.

Veckans sällskap Anne-Marie Söder som kuskar land i rike runt med mig för att se vår Ulf

Veckans höjdare Thomas Olsson för att han och Ragnar kollade på Björnar på Skansen så mamman fick vara för sig själv (eller med 6000 andra) i 4,5 timma.

Veckans tävling, min i skylten på byn så klart. Du är väl med och tävlar om en gratis fotografering.
Gå för bi skylten på byn och följ instruktionerna. Det är lätt som en plätt.

Veckans överdrift går till mig då jag tror att jag ska kunna börja meditera

Kommentarer

Populära inlägg