Ska det pratas på byn?

Konst kan vara vad som helst.
Om vi ser det som jag ser det.

Rynka på näsan och prata bakom min rygg, var så god.

Jag är stolt över det Christer (som fotograf) och jag (som modell) gjorde.
Bilderna är så otroligt vackra och jag älskar att vara gravid.

Ett blottat bröst må skymta i bild.
Jag ser det som naturligt och vackert.

Som gravid har jag för första gången tittat på min kropp och accepterat den fullt ut.


Prata på ni.


Vi fortsätter att skapa och våga.

(jag är naken på bilder på offentlig plats)

Kommentarer

  1. Bra Maria! Skit i vad andra säger bara du är nöjd det är de som betyder nå egentligen =)

    SvaraRadera
  2. Kan du inte lägga ut bilderna så vi får se :)

    SvaraRadera
  3. Katarina Waltersson14 augusti 2009 kl. 15:23

    Var förbi skyltfönstret å tittade på bilderna igår. Jättefina bilder på en jättefin gravid modell. Nu väntar jag på att få se jättefina bilder på den vackra mamman å resultatet av den vackra gravida magen = Ragnar. Du skall vara stolt över bilderna, skit i de som pratar bakom din rygg, de är bara avundsjuka!! Kramen på dig!! / Katarina

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder Maria, var stolt!!!! Kram Therese F

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg