Tack så mycket!

När jag var lite yngre än nu, när jag gick i skolan, hade jag otroligt svårt för svenska.

Jag tappade ord, stavade fel och mina texter fick sällan nå bra betyg.
3:a (godkänd) på en uppsatts var en lättnad.

Idag finns det stavningskontroll, tack o lov.
Jag bestämde mig för att börja blogga för ca: 4 månader sen.

TACK alla ni som ger mig feedback på min blogg.
TACK så mycket för det stöd jag får.
Tackvare Er så vågar jag prova att uttrycka mig i skrift, även om det ibland bara blir en massa joll.

I morgon är det dags för Veckans Fölk igen!

:D

Kommentarer

  1. Maria.
    Det är svårt att inte gilla, bilder och texter om vartannat.
    Fortsätt gärna så :)

    M

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Forsätt som du gör, intressanta, roliga texter, helt sagolika bilder, härliga reflektioner av livet.

    Har aldrig reflekterat över det du beskriver.

    Det är bara och köra.

    Kram Pappan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg