Böcker

Schemat för dagen
11.00 Barnsång
12.30 Hälsa på Farfar bjudas på lunch
13.15 BAndy Arenan
14.15 Ica Handla
15.00 Hjälpa Linda med flytt
Sen laga mat och betala räkningar natta Ragnar

Nu ser jag fram emot sängen och boken Aldrig Fucka Upp av Lapidus.
Vilken kille och skriva bra.
Första boken gillade jag inte sådär övermycket.
Men den här, den är så sjukt bra.
Sättet han skriver och hur insatt han är i allt.
Det är ta me fan galet att Polisväsendet möjligen är så där.
Folk säger jag är naiv. Kanske är jag det.

Nått annar som gör mig helt galen.

Vi ska väl inte tro på TV och dagens medier allt för mycket.
Men efter att ha sett de sista 10 minuterna av Hollywoodfruar och den här Anka damen.....
Snälla nån. Kan nån ta och stoppa undan henne.
Det som skrivs på löpsedlar och hur hon uttaldade sig om sina "med-dockusåpa-fruar" är ju inte lite fräckt.
SOm om hon fallit rakt in i USA mentaliteten.
JAG ÄR BÄST skit i alla andra.
ÅT helvete med det säger jag.
Gå du på dina fester med 17 miljoners halsband.
Uppstoppade tuttar, botoxade läppar, bimboblont hår och ditt fejkade leende med lösgaddar.
Och som jag såg på trailern inför nästa program så skäller Du ut en stackrs trädgårdsmästaren för att han inte vattnar din gräsmatta så den är grön.
GRattis. Du värnar om miljön lika mycket som alla andra i USA.
Må du vara lycklig i din lilla bubbla.

PS
Om Anonym inte sett mitt svar.
Det var Yrsel, inget annat.
Smittar inte.






Kolla jag har också löshår o botxläppar.....

Kommentarer

Populära inlägg