Veckans Fölk

Veckans barnvakter, Jonas och Steken. HUR otippat är det? Tack för er hjälp.

Veckans snälla Patrik Löfgren

Veckans medhjälpare Gunilla Frid Nilsson, som kommer när jag inte kommer upp ur sängen. + att hon har Ragnar 24/7 när jag är på uppdrag.

Veckans sötaste Sally

Veckans mammagrupp, Mirjam, Emelie, Malin, Lotta och Jenny med ungar.

Veckans billigaste, Pingstkyrkan Edsbyn.
2 Trocaaaadéro,
1 tacopaj,
1 kaka,
kaffe och kaka på maten,
57 spänn!! FEMTIOSJU SPÄNN!!! Herre guuud, flytta till byn.

Veckans present, fingergubbar från Therese

Veckans tråkiga, jag får inte köpa det domännamnet jag vill ha

Veckans fixare, Sammy Hansson

Veckans mög, feber och skit

Veckans uppdrag, Stolar för Ingsan

Veckans födelsedagsbarn, Linda Baggström Hipp hipp hurra hurra hurraaaaaa
(och så grannen Sofia som fyller 30 snart, kommer kanske glömma na, så jag safear här GRATTIS)

Kommentarer

Populära inlägg