Glöm IKEA, ge mig prylar!!!

Syster och svägerska har frågat, undrat och frågat.
"När ska vi åka till IKEA?"

Vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte......
Ni förstår. Folkigt, galenskap, trängsel, tråkigt.

Linda ringde idag igen, "Maria, ska vi åka på IKEA i morgon?"
Jag: "Asså.. jag har ju en del att göra, tror inte att jag orkar"
Linda: "Maria, de har byggt Media Markt där också nu"

HELT PLÖTSLIGT vänder det.
Hela min kropp börjar skälva av välbehag. Jag fylls av inre lycka. Prylar. Riktiga prylar.

I morgon kommer jag att frossa i objektiv, stativ, trådlösasynkronicerare, reflexskärmar, sladdar, USB-minnen, datorer, mellanringar, externa hd:ar och allt vad som har med teknik att göra.
Jag kan knappt bärga mig.
Foto Martin Åhs

Kommentarer

  1. Ja är det inte underbart...
    Tänk va många timmar du kommer kunna gå där =)
    Minst 6 timmar ;)

    SvaraRadera
  2. Å fan har dom fått media market där, då kanske jag skulle stå ut en dag där å.
    Bloggen din vart vacker med ny desing

    SvaraRadera
  3. Hjälp, jag visste inte att du var lagd åt det hållet. Är det prylar och sladdar du vill ha, kom hit och befria mig från en låda vettja.

    SvaraRadera
  4. Ska ni till Valbo alltså? Jag går runt som en dreglande blodhund ibland på Mediamarkt och skulle utan tvekan kunna tänka mig vara rik och bränna många tusen där inne!

    Roligt med en tjej som inte är Ikealyrisk! :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du fick ett trevligt intryck av vårt varuhus, och att du blir nöjd med ditt nyinköpta stativ.

    Trevlig helg

    /Kenneth - Fotoavdelningen Mediamarkt Gävle

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg