Kultur, Edsbyn andas Kultur :P

Allt roligt är ju kultur.
Ta vad som helst.

Poker, fotografering, bio, sång, ja vad som helst.

Idag fick jag träffa min egna "kulturtant", fast hon är ingen tant.
Hon är bara kultur hela hon faktiskt.
Jag talar förstås om Carina Isaksson.
Tillsammans med härliga kollegor till henne som Sofia, Lisa och Ulrica satt vi idag på pingst och surrade.
Ja just det, Ingesson va me han å. Men eftersom han är så tystlåten är det lätt att glömma honom.

Jag basunerade ut i ett forum för Lundellnördar härom dagen att jag är Edsbypatrioten nummer 1.
Alla som inte har fattat tjusningen med Byn förstår inte mycket dom e.

Vi får besök i helgen av Robert och Sara från Staaaaan. Jag ska försöka frälsa dom med.
Alltså, de kommer inte flytta hit. Det är lite väl optimistiskt. Men kanske komma å hälsa på en gång till?

Nåväl, jag ska ta dom på en klassisk Maria-site-sajing genom byn.
Den här gången ska vi inte glömma Arenan.

Nedan följer ett album från min förra Maria-visar Edsbyn från sin bästa sida. Det gjorde jag med Tony, Andreas, Linda, Johan mfl.

För att se HELA albumet klicka på den här länken http://www.facebook.com/album.php?aid=134234&id=599675386&l=f741b81936

First we went to the stol....

Kommentarer

Populära inlägg