Take me home!

Take me home, country road to the place where I belong... (Eiiiidsbiiiiin)

Stockholm är stort och vacker med det är på TOK för mycket folk för mig.
Jag känner det i magen.
Den gör uppror och jag bli helt hispig.

Igår gjorde vi stan. Therese, Malin, Linda och jag.
Sjukt roligt. Tack flickor!

Norra Brunn med Oredsson, Tess och Måns Möller.
Placerad exakt nedanför scen va vi mycket tacksam att driva med.
Vi spred namnet Edsbyn med barvur och det skrattade inte med oss utan ÅT oss.
Det bjuder vi på-
Bandy och skidor.

Ibland är möten en av anledningarna till att åka till stan.
Ibland kan man visst bo i samma trappuppgång lyckligt ovetandes att den som jag inte hann träffa också bodde där.
Hur SJUKT kan det bli??

2 dagar utan Ragnar. Vaknar han måste han in på MSN. Camcall. Thomas får styr upp :)

I morgon ska jag få studiofotoutbildning av Christer Vallstrand från 9 och framåt.
Sjuuuukt roligt!!

Kommentarer

Populära inlägg