Dryga Maria Nilsson

Ibland tycker jag att jag är dryg.

Edsbyn, bandy, jobba, barn....
Jävla tjat.

Kom med nått nytt, fräscht, friskt.
Något som tar Dig, ja även Du från Boden, med storm.

- Tänk om jag kunde bju´ på skvaller från mina bästisar i Hollywood.
- Eller att gotta mig i att vara elaka mot andra.
- Eller ge er inspiration till att nå mål
- Eller skriva recept till storslagna middagar

Men nä... efter att ätit middag kl 22.43 som bestod av
5 Digistivekex med ost på och ett glas mjölk så ligger det sistnämnda väldigt avlägset.

Så för att gå i vår stilla lunk, ärade bloggläsare,
kommer en bild från Stol-projektet.
Vi är nära hamn.
Det blir bra det här.

Svenska Fönster lånade ut sin entré en kväll och vips ville vi,
jag å Catarina, upp på högre höjder


Kommentarer

Populära inlägg