En lite mögelost

Jag har varit väldigt ogravid i 8½ månader.
Oammandes i 2 ungefär.

Suget efter gottis tog ett abrubt slut samtidigt som
Ragnar övergav de numer lätt utsugna hängpåsarna.

Men portionerna på mat de har inte minskat.
Så ikväll när jag säger att jag är hungrig igen säger T
"Vi kan äte lite ost och kex"
Suveränt tycker jag och dukar upp.
Sen fullkomligt proppar i mig så smulorna flyger runt i soffan.

T finsmakar något kex och är nöjd.
Jag har strax länsat lådan och ätit en hel ost själv.

Å jag som tänkte:
"Nu ska jag ta tag i mig själv och se till att få kroppen att må bra"

I morgon.

Kommentarer

  1. Skönt å höra att det finns fler "riktiga kvinnor" som kan smälla i sig en hel ost! Kanske skölja ner den med 1,5 liter must och en halv pava vin :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg