Os-mössan

Skall citera JP, en numera man i sina bästa år, från Edsbyn.
Han gick å fyllde 30 här om dagen och hade skrivit i sin inbjudan


"Presenter mottages hjärtligt men bestämt"

Då använder jag det här när jag efterlyser en virkare till OS-mössan.

"OS-mössa mottages hjärtligt men bestämt"

Sticka mössa till mig å jag skickar slant till dig.
Lätt som en plätt.
Länk till mönster.
http://blogg.aftonbladet.se/hemskapat/2010/02/os-mossan#comments

Vill så gärna ha en sån nu när jag mottagit en stickad mössa från
bästa Therese i Östersund och ser att jag faktiskt kan ha sådant

Grattis JP och Karro på eran dag!
Grattis Hellner, Olsson och Södergren till fantastiskt lopp.

Bild lånad från SOK
FOTO: TOMMY ANDERSSON, SOK




Kommentarer

  1. Ring fröken Malm, hon är ju en fena på att sticka/virka.....!!! Kram E

    SvaraRadera
  2. min mamma sitter hemma och virkar dessa för fullt! dock har hon slut på garn.. men säg till om du vill ha en så skall jag nog kunna fixa en åt dig!

    SvaraRadera
  3. Jag köpte min av tjejen som skrivit bloggen du refar till på www.hemskapat.se, den är suuuper snygg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg