Vad har jag ställt till med?

Vad har jag gjort?
Vad har jag gjort?

Svägerskans dotter frågar om jag har ett jobb.
Nopp, hemma med R, svara jag.

Följdfrågan lyder
"Kan du tänka dig att vara med mig nästa tisdag då
vi på skolan ska ha friluftsdag?"

Absolut svara jag.
"Vad ska vi göra?"

Du och jag ska åka 1 MIL på längdskidor.

EN MIIIIL?!?!?
Ja inte går det att ta tillbaka något när man lovat väl?
Svetten bryter fram, 1 MIL... jag har inga skidor, kan inte åka,
låna grejer, bakhalt, svetten rinner, klä sig rätt... shit va länge sen jag
rörde på mig.

Vad har vi lärt oss av det här nu då Maria G Nilsson!?

Jag är hejjarklacksledare och inte atlet.

Kommentarer

  1. hahaha Maria =) Du kan låna min skidor ;)

    SvaraRadera
  2. Gudbevaremäväl! Längdskidor är ju livsfarligt, det finns ju ingen broms på dom.

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja det var en utmaning =)) Lycka till


    Ps Du kan ju föreslå att ni åker 5 varv på åkern vid Kygel så blir det 1 mil...och du slipper ner och uppförsbackar....Ds

    Kram och Lycka till

    SvaraRadera
  4. SV. Håller med dig =/ och när ska folk lära sig vad copyright är?? Jag tänkte jag skulle börja märka alla bilder och sånt med metadata, vet inte riktigt hur de funkar :) men de syns då att det är min bild som de snott. Kan ju vara ett tips till dig med om du hittar dina bilder överallt, märk dom med metadata :)

    SvaraRadera
  5. SV. Ja hade hon frågat hade jag nog inte haft något problem med det, hade nog även kunnat göra en åt henne om de skulle vara så.
    Ja eller ta en topp på H&M som inte har någon prislapp :P vadå den hänger ju bara där och har inget pris på sig :P

    SvaraRadera
  6. Hahaha fan du måste ju dokumentera detta grundligt. Åh du stretcha före och efter vännen du kommer ha grym träningsvärk;)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg