Veckans folk

bland kommer det över mig.
Jag vill dela med mig.

Veckans FB kommentar, Viktoria Bagi, du gör mig så glad fast vi inte träffats ännu.

Veckans kickar, Sammy Hansson, du vet hur man får folk att må bra.
Veckans "Kör på med skiten du klarar det" Therese Ahlan Ahlgren
Veckans lag, inget mindre än, Edsbyns IF Bandy. Tack.
Veckans man, Ulf Lundell som ska ut på vägen igen.

Veckans händelse, Erik Drakenberg ringer och säger: Jag kommer med din kamera
Veckans trökpösar, alla som gottar sig åt förluster. (Nu kommer nått rätt barnsligt men ibland måste jag få skriva exakt som jag känner och inte krusa) Ät skit och dö!
Veckans möte, OBS-fotograferna, vi har nått på G

Veckans egoboost (min)
http://www.knaada.com/2010/03/som-en-ketchupflaska/, jag kan inte ha fått nån bättre marknadsföring
Veckans middag, hela föräldragruppen kommer i morgon. 12 vuxna + 6 barn. Håll i hatten.

Sist men inte minst.
Veckans Unge.
Inte helt oväntat CARL RAGNAR OLSSON
Din mamma fullkomligt älskar dig!

Kommentarer

  1. Jag tycker att Carl Ragnar har dom snyggaste tannsingarna i byn!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på dig och Ragnar! Ni ser ut att vara värsta superduon!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg