En utmaning bakfull? Näj tack

Utmaning inställd!
Varför?
Bangar jag när det kommer till kritan?
Efter att ha släpats ut på krogen, av syster Sara blott 21,
en onsdag, tagit 2 glas vin och en shot var det som om
småbarnsmamman aldrig hade lämnat krogsvängen.
Vi dansade tills stället stängde.
Jag som inte dansar.
När det var dags att åka hem visste jag att
utmaningen skulle genomföras till 100%.

När Ragnar sen vaknade och ville att vi skulle kliva upp
så där lagom tidigt förstod jag att jag inte tar
mig upp för nån backe idag.

Pulsmätaren och min coach åkte hem till Östersund på
eftermiddagen lagom till att jag kände mig taggad att köra!

Vi återkommer coach Therese och jag när utmaningen går av stapel'n

Kommentarer

  1. Undrade just vad det var för jävla galej du har varit ute på, EN shot, fuck me!

    Bättre kan du! Antingen så super du ordentligt som på den gamla goda tiden, inte som en kärrig. Eller så följer du dina utmaningar.

    Jag känner mig besviken.










    Tihi! Blev du skamsen nu ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående "talare":)!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg