Jag kör som en Gud

Jag minns som igår när jag fick mitt körkort.
Ensam bakom ratten.
Tömde en tank för mor och far den eftermiddagen.

Tycker jag kör bra.
Med bälte.
Uppmärksamt.
Gillar inte sölkorvar som sinkar 80 på 90 väg.
Vilka är dom?
Å va gör dom på vägarna?

Kanske är jag inte lika ball som förr.
Då: Basen dunka och Haddaway med WHAT IS LÖÖÖÖÖV ekade
ut ur Volvo 850:in.
Fast jag vill ha en stor fet baslåda i skuffen nu på kombin.
De vore roligt.
Nu: Majas Alfabetssånger A till Ö på lagom volym.

Kommentarer

  1. Du är tjej..då kör man inte som en Gud ;) (skoja bara)

    SvaraRadera
  2. Titta in min blogg :)
    Grattis
    kram Love

    SvaraRadera
  3. Själv har man precis övningskört för andra gången. I korsningen där man kommer in i byn (vid sommars, svänger man höger kommer man till sportbolaget och vänster kommer man till ön), där fick jag motorstopp 6 gånger på rad innan jag äntligen kom iväg, för att senare få ytterligare några motorstopp. Jag skulle också vilja köra som en gud!

    SvaraRadera
  4. Jag har nu dementerat din gudomliga körning!!! =)
    http://lindan81.blogspot.com/2010/04/bra-att-snoka-runt-fa-lite-inspiration.html

    Ljug aldrig mer!!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg