Knullträdet, briljant idé?

Läste just ordet "Knullträd" i en annons på nätet.

Två snabba tankar for genom mitt huvud

1. Vilket 80-talist konsult kom upp med den här idén?
2. Vad ska alla gamla tanter och farbröder säga om detta?

Idén är helt briljant och du får uträknat
hur många du "legat med" genom att dom du legat
med har legat med andra.
Det är vad Knullträdet räknar ut.

Och vilka gamla tanter och farbröder som finner
sådant här stötande hänger på tex Bloglovin där jag
såg det hela?

Är jag som varit i ett förhållande i 15 år målgruppen?
Nä troligen inte, men jag gillar iden.
Hur många blir nyfikna?
Målet är så klar att det ska hindra spridning av sexuellt
överför bara sjukdomar.



Kommentarer

  1. Å jag är nog också för gammal, tyckte det lät lite stötande och har inte undersökt trädet vidare :)

    SvaraRadera
  2. men vad knäppt! Kanske det finns en facebook-liknande sak oxå. Kan se hur den sidan kan se ut: Till höger kan man klicka på "Du kanske även har knullat...-förslag och klicka på "knulla nu".
    /M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg