Musikhjälpen i P3

Ifjol bloggade jag om Musikhjälpen, inlägget hette Musikhjälpen i P3 behöver mig eller nått.

I år vill jag så klart också hjälpa till.
Förstår att jag inte kommer bli inlåst i år heller.
Men vi kan alltid önska låtar och bidra med slantar.

Musikhjälpen i P3 är den bästa veckan på hela året.
Musiken är varierad och helt fantastisk.
Inte att tala om allt det goda den för med sig.
Vi får även se ett varmt engagemang från alla lyssnare.

Toppen!
Jag utmanar, hela Edsbyn och så klar alla ni andra i hela Sverige som kikar in här
att skänka minst 50 kr till just Musikhjälpen.
Enligt statistik skulle det på en vecka bli ca 210.000 kr!!!!
KOM IGEN BLOGGLÄSARE!!!

Själv önskar jag Ulf Lundell - "Jag saknar Dig" det är för lite Lundell på P3!!


Så här önskar du en låt via SMS/MMS

Inled med hur mycket du vill skänka
50, 100 eller 200
skriv sen låt, artist och motivering
och skicka till 72 999

Kommentarer

Populära inlägg