I mören smäller det! Galan!!
Jag fotograferar så mycket jag kan åt Bissen och hans Brainwalk.
En dag skulle jag ta en ny profilbild till fejjan, åt mig själv, och hade världen fulaste tröja på mig.
Ofta har jag just det. Fula tröjor.
 Köper aldrig kläder, det är tråkigt.
I alla fall, jag tänkte att jag drar ner tröjan så den inte syns.
Visst, det blir hud med på bilden i min värld är det inte farligt. Det är snyggt rent av.
Skitsamma, jag tar bilden, byter bort min gamla profilbild. Vi bestämmer i samma veva att ha den på våran BissenBrainwalk-sida på Facebook också i marknadsföringssyfte.
Uppmanar alla att byta sina profilbilder på fejjan till en med BissenBrainwalkmössa.

Vad händer tror ni?
Jo det blir reaktion typ:
"Sälja grej med naken (?) tjej, väx upp för fan!"
Försökte svara snällt och vänligt att vi gör det för att få in pengar till forskningen och att all fokus ligger på mössan.
För döva öron såklart.

Då kontrar vi! Jag ringer Joel som ställer upp - samma bild.
Han är också "naken". 
Vi kallar Joel för George C ibland när vi är på det humöret. Han e stilig, Joel alltså, inte George C.



Kommentarer

Populära inlägg