Sitter å klurar.
Klockan är mitt i natten och jag borde såklart sova.
Natten är min tid.
Inte blir jag mer effektiv skulle jag tro men det känns skönt att liksom vara vaken. Ensam. 
Sambon har, som ungarna säger, åkt skepp för att spela golf en bit bort.
Bargin Hunt på BBC håller mig sällis.
Det är så mycket jag önskar hinna med att göra.
De här dagarna som har 24 timmar per dygn slösar jag bort på.... jag vet inte...
Kan ni ibland känna att ni står och stampar, fast målet är tydligt formulerat och 
visionen finns där i skallen?
Jag skriver "Att-göra-listor". Listor som blir galet långa.
Såklart sätter jag inte rimliga tidsaspekter för att klara av att hinna med det.
När jag inte lyckas göra klart en sak fort som tusan lessnar jag.

Idag hade jag tex på agendan att jag skulle:
- Städa hela huset
- Tvätta alla vinterkläder och hänga undan, märkta för nästa år i olika kartonger (som jag inte har)
- Köpa present till sonens kompis kalas, skjuta och hämta son på kalas.
- Tvätta allt från utlandsvistelsen som legat så fint kvar i resväskan i en vecka.
- Montera ihop MDF-plattor som jag köpt och sågat till - till boxar som kommer utgöra en bokhylla.
- Spackla boxarna
- Måla boxarna 
- Göra vykort för Edsbyn en 4-7 olika motiv så där.
- Fotografera lite miljöer för arkivet.
- Utforma något bra erbjudande till mina kunder
- Fixa en webbenkät och skicka till kunder för att ta reda på vad jag skulle kunna göra bättre.

Jag hann bara tvätta 3 tvättar.
Se katta åka på stryk av grannkatten som jag iklädd Thomas foppa-tofflor skrikandes jagade efter. 
Få hjärtat i halsgropen när det ligger något dött ludet på 17-20 cm bakom soffan. 
Katta har släpa in nå stort fett as...... som sonens polares mamma fick ta ut. (TACK KICKI)

Äääh..... jag lägger mig nu. 
Fundersam över hur saker och ting inte blir av FAST jag vill. 



Kommentarer

Populära inlägg