Trökiga inlägg gör mig ledsen - så skärp dig!!!!

Vet du känslan när du får uppskattning för ärlighet och öppenhet.
För något du gjort bra eller en uppgift du klarat av.

Men så finns det några som tycker annorlunda och gärna berättar det för dig.

Vad är det du kommer ihåg?
Är det alla fina ord, sms, mail och telefonsamtal eller är det de här kommentarerna som
sticker åt dig en gliring?
Jag tror inte jag skiljer mig från mängden här.
Det som gör ont, det stannar. 
Det fina, vänliga, omtänksamma och vackra orden försvinner.

Jag jobbar stenhårt på att släppa sånt trams.
Det märkliga i kråksången är att samma person skickade en vänförfrågan
Behöver jag berätta att personen plockat bort sin kommentar, plockat bort sin vänförfrågan
när jag gav respons.

Jag klarar mig helt utan människor jag aldrig träffas ska komma och klanka ner så här.
Det jag skulle vilja säga till dig är att du INTE VET ETT SKIT om hur jag har det.
Så!
Nu släpper jag det här och går vidare rakt in i en vab-dag för både barnen och mig.
Att jag måste jobba ändå gör inget, pappersrullen står nära till hands.
Men det här nå lurt med öronen, kan man snyta söder dom?



Kommentarer

Populära inlägg